poniedziałek, 19 października 2015

Świąteczne klimaty

  W tym roku postanowiłam trochę przyśpieszyć i szykuję sobie grudniownik, czyli swoisty pamiętnik, notatnik grudniowy, trochę jak kalendarz adwentowy, czyli moje odliczanie do świąt. Rok temu zaczęłam, ale z różnych przyczyn nie odczuwałam świątecznej atmosfery... 
  Prezentuję Wam zatem mój projekt, jeszcze nie dokończony, ale intensywnie nad nim pracuję, żeby był gotowy na początek grudnia.
  Sam pomysł grudniownika nie jest mój, wymyśliła go Ali Edwards. Poniżej zamieszczam listę tematów z bloga Colorhills, możecie wykorzystać lub wymyślić swoje własne.




LISTA TEMATÓW:

1. Moje ulubione wspomnienie świąt
2. Moje miasto nocą
3. Lista rzeczy do zrobienia
4. Pieczemy pierniki
5. Podwieczorek z herbatką i konfiturą
6. Mikołajki 
7. Piszemy kartki
8. Wieszamy jemiołę 
9. Najpiękniejszy płatek śniegu 
10. Relaks 
11. Przystrajamy dom 
12. Lista prezentów 
13. Czas założyć zimową czapkę 
14. U nas prezenty pod choinkę przynosi... (Gwiazdor, Mikołaj, Dziadek Mróz, Śnieżynka...) 
15. Dekorujemy ciasteczka 
16. Tradycje świąteczne 
17. Szyjemy skarpety na prezenty 
18. Niezapomniany prezent (najgorszy/najlepszy) 
19. Co wrzucasz do bigosu 
20. Pakujemy prezenty 
21. Pierwszy śnieg 
22. Lepimy uszka 
23. Nasza choinka 
24. Wigilia 
25. Zdjęcie rodzinne 
26. Zimowy spacer 
27. Powrót do formy 
28. Mój muzyczny hit roku 
29. Wysokie obcasy 
30. Cekiny, diamenty, brylanty - wielkie wyjście 
31. Sylwester 

Ja dodałam od siebie temat: ulubiona muzyka świąteczna, ulubiony film

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Niusy

Witajcie! przedstawiam Wam mój sklep z koszulkami i innymi gadżetami na platformie cupsell . Znajdziecie tam kilka wzorów na zbliżający si...