czwartek, 29 października 2015

Garść świątecznych prac

Sezon świąteczny powoli się zbliża w moich pracach, podobnie, jak na innych blogach. U mnie dziś porcja kartek, które opanowały... jeże czujące świąteczną atmosferę :) Pierwsza z nich to shaker card, czyli "kartka trząchana", pierwszy raz taką robiłam, okazało się to wcale nie takie trudne. Ale nie byłabym sobą, gdybym się nie czepiała - za mało dałam do środka tych ozdób do "trząchania" i nie ma aż takiego efektu. Następna wyjdzie lepiej! :)








 











Powstało też pudełeczko na świeczki  tealight, wszystko w świątecznym stylu.







No i lampion z efektem mrożonego szkła, z iskrzącymi się gwiazdkami, niczym płatki śniegu.







I na koniec karneciki prezentowe.





Mam nadzieję, że moje pomysły wpadły Wam w oko i znów tu zajrzycie następnym razem. Pozdrawiam wszystkich!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Niusy

Witajcie! przedstawiam Wam mój sklep z koszulkami i innymi gadżetami na platformie cupsell . Znajdziecie tam kilka wzorów na zbliżający si...