Zaległości...

  Wakacje - niby więcej czasu, a jednak jakoś nie... Od ostatniego posta minął prawie miesiąc, a za chwilę znowu czeka mnie dłuższa przerwa na blogu i wyjazd rodzinny śladami pierwszych Piastów.  Pokażę Wam więc kilka nowości z mojej manufaktury.


  Na początek pudełeczka ...z rolek po taśmie klejącej. Wystarczyło dorobić dno i wieczko i pudełko na biżuterię gotowe!















Kolejne to pudełeczko na wakacyjne skarby i przydasie.
















Granatowe pudełko zgłaszam na wyzwanie Kolory lipca w Art - Piaskownicy.


  No i na koniec albumik, który mnie zauroczył, kiedy znalazłam go w sieci. Korzystałam trochę z tego kursu, trochę zmieniłam sama, oto efekty!


























Pozdrawiam wakacyjnie i dziękuję, że tu zaglądacie :)

Komentarze

  1. Dziękuję w imieniu załogi Art-Piaskownicy za udział w wyzwaniu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz